Info

semrush hurtownia 1 screen
doodle-1

Brief

W 2020 z polecenia zg艂osi艂 si臋 do nas klient, kt贸ry prowadzi艂 sklep stacjonarny, sprzedaj膮cy hurtowo pewien produkt, ale klientom indywidualnym. Co艣 na zasadzie kostki brukowej sprzedawanej Kowalskim i Nowakom, ale na palety 馃檪聽

Kategoria produktu by艂a jedna, jedynie produkt w wielu wariacjach.

Klient posiada艂 stworzon膮 stron臋 na zasadzie wizyt贸wki m贸wi膮cej o ofercie i cenach, strona by艂a przestarza艂a, nieresponsywna, na customowym CMSie, a聽 90% ruchu na stronie z SEO to by艂 brand klienta. W艂a艣ciciel niech臋tnie chcia艂 wprowadza膰 zmiany na tej stronie, my te偶 z r贸偶nych wzgl臋d贸w uznali艣my, 偶e warto zrobi膰 drug膮 witryn臋, na ca艂kiem innej domenie (zamiast brandu w URL-u postawili艣my na exact match keyword – czyli dla powy偶szego przykladu byloby to „hurtowniakostkibrukowej pl” – oczywi艣cie m贸wimy o innej bran偶y i innym kliencie)

Stron臋 wykonali艣my na WordPressie, zoptymalizowali艣my j膮 pod SEO, wdro偶yli艣my Woocommerce i utworzyli艣my wszystkie kategorie (kt贸re s膮 rodzajami produktu, np. „kostka czerwona” „kostka szara”) i produkty.

Zacz臋li艣my pracowa膰 nad SEO tej strony i nieustannie od 2020 ro艣niemy na sile „wygryzaj膮c” konkurent贸w, kt贸rzy robi膮 to s艂abiej lub w og贸le nie stawiaj膮 na SEO, a byli wysoko tylko dzi臋ki du偶ej rozpoznawalno艣ci i d艂ugiej historii marki.

W 2023 zrobili艣my te偶 now膮 wersj臋 strony, te偶 na WordPressie, totalnie od zera ale spe艂niaj膮c aspekty migracji SEO, zachowuj膮c URL-e i rozwijaj膮c je o nowe dla tej pierwszej strony, kt贸rej pocz膮tkowo nie zmieniali艣my.

doodle-1

Krok 1

Analiza potrzeb klienta i konkurencji

Zobaczyli艣my jak dzia艂a konkurencja naszego klienta, spotkali艣my si臋 na rozmowe aby pozna膰 wymagania i kluczowe informacje, kt贸re mog膮 przyda膰 si臋 podczas tworzenia witryny.

Przygotowali艣my nowoczesn膮, responsywn膮, zoptymalizowan膮 pod SEO witryn臋 internetow膮 i zaprojektowali艣my jej content, aby pewnie wype艂nia艂 klastry tematyczne.

doodle-2

Krok 2

Konsekwentne prace SEO nad sklepem

Wiedz膮c ju偶 co jest wa偶ne i posiadaj膮c 艣wie偶膮 stron臋 internetow膮 zacz臋li艣my stawia膰 na rozbudow臋 contentu.

Pisali艣my d艂ugie opisy kategorii i produkt贸w na podstawie keyword researchu, wprowadzili艣my bloga, publikowali艣my podstrony na frazy „hurtownia X miasto okoliczne”.

Pierwsze miesi膮ce to by艂 czas na dopracowanie witryny.

Po kilku miesi膮cach zacz臋li艣my prace z delikatnymi linkami, jednocze艣nie w czasie je wzmacniaj膮c – 90% to artyku艂y sponsorowane na portalach z bran偶y oraz portalach lokalnych z miast, w kt贸rych klient dzia艂a.

doodle-2

Krok 3

Efekty SEO hurtowni internetowej

Witryna powsta艂a w 2020 roku. Po roku pracy ruch z SEO przebi艂 ruch na pierwszej domenie klienta, kt贸rej nie edytowali艣my zbyt mocno.

Od tamtego czasu ruch konsekwentnie ro艣nie i mimo, 偶e bran偶a jest bardzo niszowa, to udaje si臋 uzyskiwa膰 kilka tysi臋cy wej艣膰 miesi臋cznie – jest to bran偶a bardzo sezonowa, a ruch generowany na stronie w 90% jest na strony sprzeda偶owe – statystyki nie s膮 sztucznie wypromowane blogiem z postami nie na temat.

semrush hurtownia 1 screen

Szukasz do艣wiadczonej firmy SEO nieb臋d膮cej du偶膮 agencj膮?